PEUS DE PORC AMB NAPS

INGREDIENTS PER UNES 4 PERSONES:

4- Naps blancs o negres

8-  Talls de peu bullits

1- Ceba

3- Tomáquets madurs

– Farina

-Oli

– Sal

Vi negre o conyac

– Per la picada necesitem:

– 1 Galeta  o 1 carquinyoli , 3 atmetllas , 3 avellanes , 2 alls  i  julivert

PREPARACIÓ

1-  Posem oli a la paella

2-  Enfarinem els peus i els fregim a la paella  i reservem

3-  Pelem els  naps i els tallem allargats ,els bullim , un cop refredats  , els pasem per farina i els fregim a la paella on em fregit els peus  i reservem

4-   Ratllem  la ceba i la posem  a sofregir a la mateixa paella ,si falta oli ni  afegim una mica, quan tingem la ceba cuita  , ratllem els tomáquets i els afegim  a la paella ,  posem sal quan veiem que el tomáquet esta cuit i posem mig got de vi negre i que fasi  la xup xup a foc lent uns 10 minuts

5-  Posem els peus i els naps a una cassola i posem el sofregit per sobre  deixem que fasin la xup xup durant uns 25 minuts a foc baix i anem  setsejan la cassola,  rectifiquem de sal.

6-  En un mademorter i posem els alls,  julivert,  atmetllas,  avellanes  i la galeta i u aixafem tot  i posem sal una mica  d ‘ aigua remanemt i posem a la cassola i deixem 5 minuts a fer la xup xup  .

I A LLEPARSE ELS DITS …………….

003

Un comentario en “PEUS DE PORC AMB NAPS

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s